Tip Masalah Suami Cepat Ejakulasi



 Kebanyakan Para suami yang baru di alam perkahwinan selalu mengalami masalah ejakulasi awal. Namun tak kurang juga pada suami yang telah lama di alam perkahwinan, walaupun begitu masalah tersebut dapat dia atasi dengan cara yang ringkas tapi hasil yang memuaskan para para isteri..

Ingatan, lakukan lah pada yang halal-
 Firman Allah Subhanahu wa Ta'ala di dalam Al-Quran yang berbunyi (maksudnya):"Janganlah kamu hampiri akan pekerjaan zina itu, sesungguhnya (perbuatan zina itu) sangat keji dan jalan yang sesat.
(Al-Isra' 32)

1. Ketika suami sedang tidur, kejutkannya dan ajaklah dia untuk melakukan hubngan kelamin. Ketika ini suami anda  tidak bersedia dan masih didalam separa sedar. Namun cara ini merupakan kunci agar suami Anda tidak cepat terangsang.

2. Lakukanlah hubungan seks di atas katil yang cukup ketinggiannya. Lakukan posisi suami Anda sedang berdiri di lantai. Suruh suami Anda agar mengangkat kedua kaki Anda di lehernya. Setelah itu lihatlah suami melakukan tugasnya.

3. Berkomunikasilah dengan suami bahwa jika suami merasakan hendak ereksi, suruh dia “mencabut” sejenak, dan jika sudah tenang dimasukkan kembali. Begitu seterusnya hingga kepuasan dirasai.

4. Suruh Suami anda berfikir perkara perkara yang ia tidak suka atau berbicara tentang perkara yang dia tak suka dengar tapi pastikan ketika itu anda sedang melakukan hubnunga kelamin..Jangan berbicara sebelum ia bermula.

Cuba tip tip ini InsyaAllah hubungan anda dan Suami isteri bahagia..


Blogger templates